Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Bolji političari?

Komentari (18) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 15 maj 2010 21:34
N
Citiram:
Naziru se neki ljudi u DPS-u koji su svjesni svog čestitog porodičnog porijekla, koji dovoljno cijene svoju autonomnost i etičku utemeljenost

Sasvim tačno.

Samo da dodam jedan primer: Poznato je, od svih hrišćanskih naroda, slavljenje Krsne Slave zastupljeno jedino kod Srba.

Zato, pretpostavljam da svi članovi DPS-a koji slave Slavu, zapravo priznaju svoje poreklo. I, koliko god morali da se javno izjašnjavaju da, recimo, govore crnogorski a ne srpski, ta Slava pokazuje šta zbilja misle.
Preporuke:
0
0
2 subota, 15 maj 2010 21:38
Vladimir
Neverovatno, ali ne razumem tekst. Nadam se da ce ga komentari razjasniti.

Vidi li to autor nekakvo svetlo na kraju nekakvog tunela?
U tom svetlu zasigurno nema Tadica, ni kao politicara ni kao drzavnika.

Predsednik stranke i predsednik drzave je druga tema..
Preporuke:
0
0
3 subota, 15 maj 2010 21:39
Sloboda
Taj "ležerni, kulturni i civilizovani" će da nas košta glave. Razumijem ja da je u Crnoj Gori situacija usijana i užasna i da čovjek traži spas i u najtanjoj slamčici ali tražiti spas u liku Borisa Tadića je velika greška. Ne vjerujte lažnim mejsijama i prorocima ma kako lijepo govorili.

Istina najčešće je Tadić tih i kulturan, a još češće je to samo reklamni trik. I dok je on tih i kulturan Srbija se lomi i troši. A on je izgleda sebe ubijedio da je najpametniji i bogom dan da upravlja Srbijom. Još misli da radi kako treba. Valjda će se narod probuditi iz tog sna prije nego što bude prekasno, za našeg kulturnog predsjedika nema nade. On svjesno ili nesvjesno radi za iste poslodavce kao i Milo. Metodi su donekle različiti ali rezultat je u principu isti. Tiha voda Srbiju roni.

Ali da ne zaboravimo da Tadić i ne govori tako lijepo više, vlast je ugrožena i on se počinje drati i prijetiti. Najnoviji primjer je bio kada je govorio u gostima kod porodice Krkobabić i penzionera iz kruga prijatelja.

Što je nagore neka alternativa ovoj vlasti ne postoji na vidiku. Da se ne zavaravamo, Nikolić (koji jedini ima ozbiljnu šansu) će da nastavi gdje Tadić stane. Alternativu trebamo!
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 16 maj 2010 00:17
D. Kovačević
Poštovani komentatori, nalazimo se u teškoj situaciji, možda i u najtežoj u našoj istoriji. Moramo naći prijatelje i tamo gdje ih ne bi vidjeli u normalnim okolnostima, da sačuvamo što se može sačuvati. Ovaj delikatan geopolitički trenutak, koji nam nije naklonjen, zahtjeva spretne i umješne političare. Kao što vidite nemamo "moćnog" zaštitnika, pa čak i jedna Francuska, Italija moraju da taktiziraju, da se "savijaju". Nije vrijeme za busanja....niti je ikad bilo. Posebno ne za male i nemoćne države poput naših. I ako ne podržavam Tadića, mislim da je njegova politika, ovakva kakva je, jedina moguća.
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 16 maj 2010 05:02
kosanka
Postovani gospodine Kovacevicu!
Nazalost svedoci smo u poslednje vreme da nema dobrih
i boljih politicara,vec podobnih i nepodobnih.Naravno
mnogo vise je podobnih,jer nasi politicari nisu vise
placeni da misle,vec da izvrsavaju naredjenja EU i
SAD.Vecinu stvari sto urade,apsolutno nisu njihove
ideje,vec onih koji kreiraju te ideje.Vremena su vrlo
teska,to je tacno,ali da nasa vlada i predsednik rade
protiv interesa svog naroda,to je jasno i laiku.Samo
je pitanje dana,kad ce nam priznati napravljene
greske u vezi Kosova.Danas je u pitanju placanje
podobnih politicara i predsednika od strane globalnih
gospodara.Nismo vise ni deca ni naivni,da ne vidimo
sve perfidne igre koje su u opticaju u Srbiji.Ako
vladajuce stranke i predsednik mogu zaboraviti
istoriju,nasu vjeru,srpski nacionalni interes,onda
se mi mnogi pitamo,sta i koga ustvari oni zastupaju?
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 16 maj 2010 07:58
Drago Sten
"Moramo tražiti prijatelje" a oni nas smatraju nepriajteljima.Šta će srna među krokodilima.
Mi jedva čekamo da nam daju neki znak pa da poludimo od sreće.Ne gospodo, oni nas ne vole.Većinom i trajno je to tako.To u svim razgovorima treba imati u vidu.Tražimo samo način kako da živimo jedni pored drugih a u patetici "izmirenja" uvek ćemo ostati kratkih rukava.U pravu su kolege koji misle da Tadić nije taj ali ni ovi drugi nisu mnogo bolji.Preže jedni druge kako da im nađu manu da bi došli na vlast a kad dođu, sudeći po svemu, radiće isto da se obezbede i nagrabe .
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 16 maj 2010 10:57
Đorđe
U redu, slažem se u mišljenju sa vama, g-dine Kovačeviću...delimično.
Ovom prilikom bih vam skrenuo pažnju na par bitnih stvari koje sam primetio ČITAJUĆI vaš tekst. Potrudite se da u buduće ne podležete jezičkim greškama koje dolaze sa zapada našeg govornog područja - ''nelagoda'' i ''očito''. Reči koje tražite su NELAGODNOST, jer se čovek oseća nelagodno, a ne nelagodo i OČIGLEDNO, jer očima gledamo, a nekome možemo da O(ČItamo) lekciju o lepom ponašanju.
Čuvajući svoj jezik, čuvamo sebe.
Pozdrav!
p.s. želim i vama kao i sebi, da se vaša predviđanja vezana za promene u Crnoj Gori i dogode.
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 16 maj 2010 14:04
Jedan pažljivi čitalac
Niste slučajno primetili:
Postoji i mogućnost koju ne treba ni slučajno zanemariti, manje optimistična, sumorna, ali isto tako moguća i donekle utemeljena. Mogućnost da su razlike unutar DPS-a o kojima govorimo, samo simulacija koja vješto i manipulativno treba da pokrije što širi dio glasačkog tijela, da bi bili prijemčiviji različitim društvenim grupama.

Bojim se da je, sa aspekta crnogorske vlasti, najvažnije što se od Tadića moglo naučiti već naučeno! Razlike kojima B.T. pokriva glasačko telo daleko su veće i složenije. Od Jovanovića (nije greška) do Jeremića - široko je polje! Tadić je čak uspeo (uz malu pomoć prijatelja) da očara i našeg "najvećeg opozicionara" svojom "dobrom politikom"!
Dakle, uz malo truda, a za dobru nagradu, nije teško izvoditi istu predstavu u Crnoj Gori!
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 16 maj 2010 14:25
N
"Tadića, mislim da je njegova politika, ovakva kakva je, jedina moguća."

Gospodoine Kovačeviću, kako jedina moguća?

Postoji li gora? Ne postoji.

Dobijem napad depresije kad god neko njega, Koštunicu isl poredi sa Milošem Obrenovićem, u smislu "mudrosti" i "ustupaka".

Jeste Miloš kumu lgavu skinuo. Jeste velika žrtva.
Jeste 12 puta išao na Kalemegdan i paši ljubio stope.

Ali, svaki put je izašao sa nekim rezulutatom, nekim napretkom, ili parčetom zemlje ili nekim pravom za svoj narod, korak po korak.

A na kraju, otišao je kod paše i 13-i put.
Ne da mu poljubi stope.
Nego, da mu uzme ključeve od grada i da mu vidi leđa. Da ga isprati tamo odakle je došao.

A mudri Tadić svakim sutupkom nas sve vše uvaljuje u provaliju.
Šta je dobio sa deklaracijom?. Možda njegova stranka. Ali znam da je srpski narod s obe strane krive reke uvalio u nove jade.

Znate ono "Haso, nemoj me više braniti".
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 16 maj 2010 17:19
D. Kovačević
Poštovani komentatori,

Sve teze, primjedbe, zamjerke koje ste iznjeli-tačne su. Nažalost, tako je. U principu, i moji i vaši "opservacioni iskazi" stoje.
To je upravo ta negativna kompleksnost, ta neumitna konjunktura, koja našu situaciju čini ovakvom kakva je.
Šta je alternativa Tadiću?
Da li je to opozicioni političar koji u sred ovog stradanja, u ovoj socio-ekonomskoj golgoti kupuje stan od gotovo pola miliona eura? Odakle???
Šta bi tek "kupovao" da je na vlasti, i da li bi razmišljao i delao u pravcu opšteg dobra?
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 16 maj 2010 20:23
D. Kovačević
Uvaženi Đorđe,
Slažem se potpuno u vezi vaših sugestije, koja se odnosi na jezik.
U jeziku živimo i on je čuvar našeg etničnog i svakolikog identiteta, naše autentičnosti.
Hajdeger će reći da je jezik kuća bitka.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 16 maj 2010 20:50
Petrushin

Moja je ambicija da pobedim Borisa Tadića, makar u mesnoj zajednici –Tomislav Nikolić


U pravu ste gospodine Kovacevicu, ide ovo polako ali nabolje!

Ljudska rasa je ipak odlucila da nastavi sa razmisnjanjem...!

"Rad je stvo­rio čo­ve­ka. Za­to nam ne­ki maj­mu­ni ne da­ju po­sao."

"Išli smo na­tra­ške, iz so­ci­ja­li­zma u ka­pi­ta­li­zam, pa smo upa­li u ru­pu ro­bo­vla­sni­štva."

"Ni­smo mi Cr­no­gor­ci, pa nam pre­te no­vim rad­nim me­sti­ma."

"Ta­man smo na­u­či­li da sa­mo­u­pra­vlja­mo, a sa­da nas te­ra­ju da ra­di­mo."


Dra­gu­tin Mi­nić
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 16 maj 2010 21:16
jova
G.Kovacevicu,
Srpski narod je okruzen neprijateljima i tu istinu , danas vise nego ikad treba govoriti.
Prijatelje necemo naci dokle god se ne osvestimo i stvari ne nazovemo pravim imenom.
Snishodljivost nece pomoci, naprotiv... jos i vise ce se vuk žaliti da mu jagnje vodu muti.
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 17 maj 2010 11:40
@@
Mislim da je klasična OKUPACIJA korak napred
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 17 maj 2010 20:44
Marko
Dobar tekst. Hrabro razmišljanje, mada možda malo previše optimističko u pogledu "svetla na kraju tunela". Što se tiče Tadića, razumem pokušaj autora da se uhvati za slamku, slažem se i da je preterano prikazivati njega kao čistog izdajnika, ali treba reći da je ustupaka zaista bilo previše, a nikakve nagrade ili kompenzacije. A tačno je i ono što je rečeno o razlici između njega i Koštunice, sa jedne, i knjaza Miloša, sa druge strane.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 18 maj 2010 18:25
Odbrana i poslednji dani
Sve je to lepo,ali mislim da je govor mržnje iskreniji. Sad bi mi trebali da razvijamo kulturu dijaloga sa onima koji su priznali Kosmet i pišu optužnice protiv nas. Sve mi se čini da je ovaj Josipović sa svojim licemerjem opasniji i gori po Srbe od Silajdžića. Ne može čovek koji je osmislio dokument koji nas teško optužuje da nam bude prijatelj. Meni je hrtvatska pozicija kao i slovenačka sasvim jasna. Potrebno im je prijateljetovati sa Srbima da bi ih dovukli na more i da bi im se otvorilo srbijansko tržište, jer jedino tu mogu da prodaju svoje proizvode. E, sad, ako su Srbi ludi, a verovatno da jesu, neka legnu na rudu.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 18 maj 2010 18:37
Odbrana i poslednji dani
I nije u pitanju nikakvo busanje u prsa. Ono što možemo da učinimo je da ne idemo u Hrvatsku na more sve dok ne povuku optužnice protiv nas, odluku o priznanju Kosova, u Saboru donesu Rezoluciju o genocidu u Jasenovcu i ostalim logorima u NDH, i reše problem povratka 250.000 proteranih Srba. To možemo i niko nas ne može naterati da idemo tamo i uvećavamo njihov budžet. I da ne kupujemo njihove proizvode. Toliko.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 18 maj 2010 19:45
D. Kovačević
U sličnoj, ako ne i identičnoj, situaciji je bila SPC posle drugog svjetskog rata, pod vlašću atestičkog komunizma, ali Patrijarh German je pametnom i jedino mogućom "politikom" u tom "pasjem" vremenu uspio sačuvati crkvu. Mnogi su ga tada nazivali "komunističkim", "udbaškim" popom!?


Treba da kupujemo naše domaće proizvode, i zbog pomoći sopstvenoj privredi i zbog kvaliteta.
Srpski turista neka ljetuje gdje hoće.....to je više stvar estetike, mašte, pa i usluge, a ne politike. Uostalom, Beograd, jedini istinski kosmopolitski velegrad na ovim prostorima, je postao ponovo mjesto gdje rado dolaze mnogi sa exYu prostora...
Sve ovo govorim baš iz patriotskih, "sebičnih" razloga....Radimo pametnije, lukavije, sofisticirano...baš da bi sačuvali nacionalni identitet i biološku supstanciju, jer uništeni i prepolovljeni ne valjamo nikome, a najmanje sebi!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner